2012. december 4., kedd

                                          Lila Csoda
Amint ígértem,itt  a megígért heti smink.Csodálatos fényessége miatt lila csodának neveztem el.
Első lépésben essence fekete szemhéjtussal  a szemhéj puha részén mentem keresztül,majd ezt elsatíroztam fekete essence szemhéjpúderrel .Vigyázzatok a fekete púderrel,mert könnyen szétfolyhat,és csúnya nyomokat hagyhat az arcotokon,ha mégis sikerül a púdernek elkenődnie,akkor azt tudjátok korrigálni egy kis alapozóval,így a felesleges szemhéjpúdert tökéletesen eltudjátok tüntetni.
Második lépésben Essence Smokey Eyes sötétlila szemhéjpúdert vittem fel a szemhéj csontos részére,amit egy vékony csíkban elsatíroztam a fekete szemhéjpúderrel együtt.
Majd legutolsó lépésben Miss Rosé halványlila szemhéjpúderét alkalmaztam,a többi fennmaradó részen,ezt a sötétlila szemhéjpúderrel elsatíroztam újra,így szép fényes külsőt adott a szememnek.

Nincsenek megjegyzések: